Friday, May 16, 2014

You had me at Hello!




Assalamualaikum. 😘


This is just another secret place for me to express my ideas,opinion and thought.


Have to create new blog sebab bila baca balik blog lama I describe myself as an immature person. Bila baca balik aku rasa macam nak sorok muka tepi mesin basuh sebulan.


And kerana immaturity itulah yang buatkan aku lagi sayang nak delete. Sebab bila baca balik blog yang bersama dari zaman 2006,boleh tengoklah gaya penulisan.


Nak delete sayang. Sebab banyak kenangan blog tu dari zaman 2006. Nak check and delete post yg geli geleman,rasa belum cukup rajin. So i decided to private it and create this new one.


But im not planning to tell the whole world that ive been created this new blog,so senang nak mumbling sendirian and let see siapa yang jumpe dulu.








So, hello! 💋💋



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment